حواله به ایران و افغانستان با رمز اسعار

پیشرفت علم و تکنولوژی دنیا را جای بهتری برای زندگی ساخته و با ظهور فناوری های جدید زندگی بسیار ساده تر از گذشته شده است. شاید بتوان بزرگترین پیشرفت بشر را توسعه روش های پرداخت و نگهداری پول در سال های اخیر دانست.

پیدایش سکه ها

برای درک راحتی نقل و انتقال پول کافیست به دورانی فکر کنید که هنوز هیچ پولی بوجود نیامده بود و انسان‌ها از نوعی مبادله‌ی ابتدایی با نام مبادله بارتر (کالا به کالا) استفاده می‌کردند. بزرگترین مشکل تجارت بارتر، نبود معیاری مشخص در هنگام تبادله‌ی کالا با یکدیگر بود. تلاش انسان برای رفع مشکلات این نوع تجارت و پیدا کردن معیاری استاندارد به پیدایش سکه‌های با ارزشی همچون طلا و نقره انجامید.

چاپ ارز

سکه‌های فلزی بسیاری از مشکلات را حل کردند اما خود موجب پیدایش مشکلات جدیدی نظیر حمل و نقل سخت به علت سنگین بودن، دزدی و راهزنی و تقلب و ناخالص کردن سکه‌ها و … شدند. دولت‌ها برای رفع مشکلات پول‌های فلزی اقدام به تولید و چاپ ارز کردند.

چاپ بانکنوت بدون پشتوانه

اسعار کاغذی تا حدودی مشکل حمل و نقل و به سرقت رفتن را حل کردند. اما دولت‌ها برای اینکه بدهی‌های خود را پرداخت کنند اقدام به چاپ بدون پشتوانه‌ی اسکناس‌ها کردند. (Adipex) این بی ارزش شدن دارایی به دلیل چاپ بانکنوت بدون پشتوانه توسط دولت‌ها از گذشته تا به امروز گریبان گیر مردم عادی بوده است.

ظهور اسعار رمزنگاری شده

با پیدایش پدیده‌ای به نام رمز اسعار (ارز دیجیتال) مشکلات ارزهای رایج بر طرف شده است. دیگر نگرانی بابت بی ارزش شدن پول بابت چاپ بی رویه وجود ندارد، محدودیتهای حسابهای بانکی را ندارد و برای انتقال نیازی به واسطه‌ای همچون بانک‌ها و پرداخت کارمزد بیش از حد برای انتقال نیست.

برتری ارسال حواله با رمز اسعار

فرقی نمی‌کند در کجای این کره‌ی خاکی هستید و برای کدام کشور پول می‌فرستید؛ نیازی نیست برای انتقال پول از جایی اجازه بگیرید یا علت ارسال پول را برای شخص یا ارگانی شرح دهید. هویت فرستنده و گیرنده پول محفوظ می‌ماند و علاوه بر تمامی اینها امنیت ارسال و دریافت به شدت بالاست و هیچ فرد یا گروهی نمی‌تواند این تراکنشها را هک یا سرقت کند.

از هرجای دنیا که قصد حواله پول به افغانستان، ایران یا ترکیه را دارید؛ با انتقال رمز اسعار به کیف پول ما، هزینه حواله‌ی خود را به صفر نزدیک کنید و در کوتاه ترین زمان وجه حواله را بدست گیرنده حواله برسانید.

ارسال پول به ایران با ارز دیجیتال

پیش از این ارسال پول از اروپا یا امریکا به ایران نیازمند پرداخت هزینه زیادی بود و ممکن بود چندین روز طول بکشد. با توجه به آسانی دسترسی به ارزهای دیجیتال در کشورهای اروپایی و امریکایی، دیگر پرداخت چنین هزینه‌هایی هیچ توجیهی ندارد.
با استفاده از خدمات ویژه شرکت ما، بدون هیچ نگرانی ارز دیجیتال (ترجیحا تتر) به کیف پول ما منتقل کنید و در کمتر از یک ساعت رسید واریز وجه به حساب بانکی گیرنده حواله را دریافت کنید.

سوالات متداول

  • برای ارسال حواله از طریق ارز دیجیتال چه کارهایی باید انجام شود ؟

    اولین قدم ایجاد حساب کاربری در صرافی بایننس هست. ایجاد حساب و اهراز هویت در این سایت فقط یکبار برای همیشه انجام می‌شود و برای دفعات بعدی که قصد ارسال حواله دارید نیاز نیست.
    پس از ایجاد حساب کاربری بصورت آنلاین اقدام به خرید ارز دیجیتال مدنظر (ترجیحا تتر) می‌کنید.
    سپس ارز خریداری شده را به کیف پول ما انتقال می‌دهید.

  • هزینه ارسال حواله با ارز دیجیتال چقدر است ؟

    تنها هزینه‌ای که شما می‌پردازید بابت انتقال ارز تتر به کیف پول ما هست که آن هم کارمزدی هست که خود بایننس دریافت می‌کند.

  • چرا برای حواله بهتر است از تتر استفاده کنیم ؟

    تتر همواره ارزشی برابر یک دالر دارد و بدلیل نوسان بسیار کم بهترین ارز برای نقل و انتقال پول است.

  • کارمزد شما چگونه پرداخت می‌شود ؟

    همانطور که گفته شد بابت حواله‌هایی که با ارز دیجیتال به مقصد ایران صورت می‌گیرد هزینه‌ی اضافه‌ای پرداخت نمی‌کنید.
    در حقیقت ما این ارز را به قیمت روز از شما می‌خریم و وجه آن را به حسابی که اعلام می‌کنید واریز می‌کنیم.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

قصد ارسال پول به ایران، افغانستان یا ترکیه دارید ؟

پیش از هر اقدامی از مشاوره رایگان با کارشناس ما استفاده کنید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *