حواله از اروپا به افغانستان و ایران

حواله چیست ؟

حواله شیوه‌ای رایج برای نقل و انتقال پول بین‌المللی است. رشد اقتصاد جهانی و تجارت بین مرزی تقاضای زیادی برای پرداخت حواله در سرتاسر جهان را ایجاد کرده است.

در سال 2019، مهاجران یک رکورد ویژه ثبت کردند و مبلغ 554 میلیارد دالر را به کشورهای خود ارسال کردند.

حواله چگونه انجام می‌گیرد ؟

روش‌های متنوعی برای ارسال حواله بین‌المللی وجود دارد. روش مرسوم، پرداخت وجه حواله به نمایندگی شرکت‌های حواله داری در مبدأ و دریافت وجه ارسال شده در نمایندگی مقصد با ارائه مشخصات فرستنده و گیرنده و شماره حواله است.
ارسال حواله به هر طریقی که صورت بگیرد مهم ترین اصل اعتبار شرکت حواله داری است. بیش از دو دهه حضور فعال و هزاران مشتری راضی در این سال‌ها مهمترین دلیل ما برای این است که خود را شایسته‌ی اعتماد شما بدانیم.

هزینه ارسال حواله چقدر است ؟

بسته به مقدار حواله و کشور مقصد، ارسال حواله می‌تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد. با وجود داشتن پارامترهای مختلف برای تعیین هزینه ارسال حواله، استفاده از خدمات شرکت‌های حواله داری کم هزینه ترین و البته سریع ترین راه ارسال حواله است.
همواره سعی ما در صرافی جعفری کاهش هزینه ارسال حواله و رساندن بیشتر مقدار پول ممکن به دست گیرنده حواله است.

ارزان ترین راه ارسال حواله چیست ؟

همانطور که در بالاتر گفته شد کم هزینه ترین راه برای ارسال حواله استفاده از خدمات شرکت‌های حواله داری معتبر است. در جدیدترین خدمات ارائه شده در صرافی ما، شما می‌توانید با ارسال رمز اسعار (ارز دیجیتال) به کیف پول ما اقدام به ارسال پول به ایران و افغانستان کنید. حواله از طریق اسعار رمزنگاری شده علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه انتقال پول، دردسرهای ارسال پول فیزیکی برای ایران و افغانستان را هم ندارد.

مقاله‌ی زیر را از دست ندهید !
آنچه باید درباره‌ی رمز اسعار بدانید

چگونه برای ایران پول بفرستیم ؟

برای ارسال حواله به ایران، تماس با کارشناسان ما کافی است. آنها به شما نرخ و شرایط مورد نیاز را اعلام خواهند کرد. با تماس گرفتن، شما می‌توانید جزئیات مربوط به مبلغ حواله، کشور مبدأ و مقصد، نوع روش ارسال و سایر موارد را ارائه دهید. کارشناسان ما به شما راهنمایی لازم را خواهند کرد و به سوالات شما پاسخ خواهند داد. این راهکار به شما کمک می‌کند تا نرخ و شرایط دقیق برای ارسال حواله به ایران را بدست آورید.

حواله به ایران هیچ وقت به این سادگی نبوده است.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

قصد ارسال پول به ایران، افغانستان یا ترکیه دارید ؟

پیش از هر اقدامی از مشاوره رایگان با کارشناس ما استفاده کنید !

2 پاسخ

  1. سلام . قصد ارسال ۱۰۰۰ یورو به ایران ،مشهد را دارم . طرف مشهد شماره حساب دارد . خرج ارسال این وجه چقدر می‌باشد ؟
    من می‌توانم از طریق حساب بانکی پول را برای شما بفرستم ؟
    من در رم ایتالیا هستم و قادر به پرداخت نقد هم می‌باشم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *